niedziela, 8 lipca 2012

WLADYWOSTOK

Dojechalem!
Ponad 14tys km! 36dni! Dziesiatki pzygod! Niezliczona ilosc zyczliych ludzi! Oto szybki bilans mojej podrozy! Niestety znow nie mam czasu by pisac wiecej ale ten dzien nastapi i wtedy bedziecie mogli dowiedziec sie dlaczego warto miec zapasowe klucze, jakie historie moze opowiedziec major z 7 letnim stazem chiruga w Afganistanie, ktore komary kasaja najmocniej, jak wyglada aniol, ile kosztuje masaz  "hotelu publicznym", dlaczego nienawidze fotografow i takie tam rosyjskie przypowiesci.
Koniec Iliady...poa napisac wlasna Odyseje;)

9 komentarzy:

  1. Chcaialam sie podzielic tym wpisemz wieksza liczba ludzi i wpisalam go na facebooku :-) no i oczywiscie zdjecie emila :D mam nadzieje ze sie nie gniewasz!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie gratulacje! Mam nadzieje, ze niedlugo nadarzy sie okazja, zebys wszystko dokladnie opowiedzial. Udanego i szybkiego powrotu!
    Abenteuer

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje ! :D Nawet nie wiesz jak się ciesze, że Ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to już 36 dni.

    Wydaje się jak byś wczoraj pojechał :)

    Gratuluję i życzę udanego powrotu :)
    Wracasz do nas do pracy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Viktor Sajenko9 lipca 2012 09:14

    Dajesz dajesz!!! Kur....aaa maćć!! Całe forum trzyma kciuki- wybaczyliśmy Ci już ten 1% i pragniemy oddać hołd twojemu boskiemu transalpowi bo już teraz widzimy że wyprzedziłeś nas swoim geniuszem o lata świetlne!! Źle Cię oceniliśmy i teraz dostrzegliśmy że umiesz hakować matrix-trzeba było jechać z Tobą bo przeprowadziłbyś nas i nasze babcie przez te dzikie ostępy prosto do cieśniny Beringa. Idź przeto teraz, oto posyłam cię do faraona, i wyprowadź mój lud, Izraelitów , z Egiptu" (Stary Testament IV - 'Na łasce Boga - Historia Mojżesza i jego ludu')

    OdpowiedzUsuń
  6. Została ci Kamczatka!

    Sylwek

    OdpowiedzUsuń
  7. Przywieź trochę cedrowych szyszek dla biednych dzieci niech sobie powydłubują ziarenka..

    OdpowiedzUsuń